Empresa del Bages, amb fort procés de creixement a nivell nacional i internacional, necessita incorporar, en dependència del Cap de Vendes, un Account Manager Senior i un de Júnior que comptaran amb el suport departament de Front Office per la gestió operativa/ administrativa. Es responsabilitzaran de:
- Aconseguir els objectius comercials de la seva cartera (Europa).
- Fer el seguiment i gestió dels indicadors (KPI’s de la seva cartera).
- Proposar i implantar l’estructura de les xarxes de distribució, per marca, sector, tipus de distribució (selectiva o massiva) i zona.
- Elaborar els pressupostos de vendes i els pressupostos econòmics provisionals i definitius (proposta, negociació, accions i recursos necessaris).
- Gestionar els contractes amb els distribuïdors i revisar els requisits de propostes de comanda especials fora de les condicions del contracte.
- Introduïr al CRM el contracte signat amb el client i totes les seves dades i informació actualitzada.
- Fer la recerca d’oportunitats de mercat, prospecció i captació de clients nous. Seguir les pautes del protocol de venda per conèixer les necessitats del client , visites a clients potencials, a clients ja consolidats, avaluar i classificar el seu potencial.
- Fer la gestió i el seguiment dels clients i prospecció de la zona : Tractament dels clients potencials.
- Assistència a fires.
- Fer el seguiment i avaluació dels resultats dels clients de la seva cartera i del risc comercial.
- Supervisar la informació comercial que front office dóna als clients.
- Aportar informació al Cap de Vendes específica de la seva cartera per la definició de l’estratègia de vendes.
- Fer un seguiment de les comandes i de les incidències, de la seva cartera i fer seguiment de la gestió realitzada pels front office i el S.A.T.
- Seguir periòdicament la satisfacció dels clients de la seva cartera i proposar accions per la seva millora.
- Investigar les tendències de mercat qualitativa i quantitativament (Benchmarking).
- Informar sobre activitats, productes i prestacions de la competència.
- Col·laborar en l’elaboració i seguiment el pla de màrqueting, així com en el desenvolupament del negoci digital.
*Requisits:
- Formació grau mig o superior en Comerç Internacional/ Màrqueting…
- Domini Francès (parlat i escrit)
- Anglès nivell avançat (parlat i escrit)
- Perfil Júnior: experiència en àmbit comercial mínima 1 any en entorns internacionals.
- Perfil Senior: experiència mínima 4-5 anys en àmbit comercial, amb prospecció de clients a nivell internacional.
- Perfils dinàmics, proactius, amb iniciativa i altament orientats a la satisfacció del client, amb gran capacitat comunicativa i persuassiva, amb disponibilitat per viatjar (20%).
* S’ofereix:
- Estabilitat laboral, bon ambient de treball i projecció professional pel moment d’expansió que està vivint l’empresa.
- Horari: Dill-Dij: 8-17h i Div: 8-15h. Amb possibilitats de teletreball alguns dies (en funció de cada situació personal).
- Fix + Variable (segons experiència i perfils aportats).