Important empresa sector Alimentació, ubicada al Bages, necessita un/a Administratiu/va d’Exportació per responsabilitzar-se de:
- Atenció telefònica del departament d’exportació i del correu, resolent dubtes i incidències dels clients.
- Manteniment de la base de dades i CRM.
- Preparació i gestió de documentació pel comerç internacional: Albarans, Packing List, Albarans, CMR, Factures… i gestió de noves comandes.
- Gestió de Certificats Sanitaris Cexgan, Certificats Origen Cambra Comerç, Bill of Landing, DUA, assegurança contenidor…
- Planificació de les càrregues setmanals, tant de camions com de contenidors.
- Coordinació de les càrregues de l’empresa i dels magatzems externs.
- Gestió i Control d’Estoc.
- Control Inventaris de material.
- Gestió de les formes de pagament d’exportació (remesa exportació, transferència, Carta de Crèdit…).
- Coordinació de diferents departaments interns (compres, producció, logística, administració) i agents externs involucrats en una operació de comerç internacional (bancs, agents transitaris, aduanes, agents d’inspecció).
*Requisits:
- Formació en Comerç Internacional o similar.
- Anglès avançat (parlat i escrit).
- Domini CRM o similar.
- Experiència mínima de 3-4 anys en departaments d’exportació (tràmits Aduaners, Incoterms, Logística Internacional Marítima…), molt valorable en Sector Alimentació.
- Coneixements en alliberació de contenidors (TELEX, CAD, OBL).
- Coneixements de formes de pagament (remesa exportació, transferència, Carta de Crèdit amb modificacions de clàusules…)
- Perfils proactius, molt organitzats, amb excel.lents habilitats comunicatives pels clients i amb capacitat pel treball en equip.
*Oferim:
- Estabilitat Laboral
- Horari: 8-16’30h ( ½ hora per dinar a l’empresa o possibilitat d’allargar horari sortint a dinar).
- 25-28.000€/ Any