Empresa de Manresa, Sector Tecnològic, necessta ampliar el seu equip amb un/a ADMINISTRATIU/VA, que es responsabiltzarà de:
- Atenció telefònica i presencial a clients, resolent consultes i incidències.
- Assistència a gerència.
- Gestions administratives de signatura de: SEPA, LOPD clients, alta clients, documents portals Prevenció de Riscos.
- Gestionar les ofertes i ordres de treball fins a la fi de la implementació.
- Crear manuals i documents de treball.
- Preparació i gestió documental en relació a subvencions.
- Gestió i comprovació de factures, remeses i reclamació de pagaments.
- Control horari dels treballadors, gestió de calendaris laborals, convenis de pràctiques amb universitats i instituts, gestions amb la mútua i coordinació amb l’empresa de Prevenció de Riscos Laborals (PRL).
- Gestionar els perfils corporatius a les xarxes socials.
*Requisits:
- Formació de grau mig o superior en Administració o similar.
- Domini Office.
- Experiència mínima de 5 anys en atenció al client i tasques administratives polivalents.
- Busquem perfils proactius, discrets, metòdics, amb alta capacitat d’organització i en búsqueda d’estabilitat professional.
*Oferim:
- Estabilitat professional.
- Bon ambient de treball.
- Formació.
- Jornada laboral a escollir de 4 o 5h al matí: 9/10h-13/14h.
- 800€/ Nets- Mensuals en 12 Pagues (jornada de 4h dia).
