Important empresa, molt propera a Manresa, necessita incorporar un perfil Administratiu per donar recolzament a diverses àrees funcionals de l’empresa, sobretot en departament comptable, garantint l’eficiència i el bon funcionament d’aquesta.
*Funcions:
- Principalment suport en departament de facturació i comptabilitat: control de factures, seguiment de pagaments i cobraments…
- Atenció telefònica, gestió de correspondència i arxiu.
- Col.laborar en gestions de compres i logística (albarans, seguiment comandes, control d’estocs, gestió transports i enviaments…).
*Requisits:
- Formació de grau mig o superior en Administració, Finances….
- Domini Office i ERP’s (valorable SAGE).
- Valorable, amb idioma Anglès.
- Experiència en PYMES en tasques de suport comptable i administratives polivalents.
- Busquem un perfil molt versàtil, dinàmic, proactiu, organitzat, amb iniciativa i facilitat pel treball en equip, per col.laborar i donar suport en diferents àrees de l’empresa.
*Oferim:
- Estabilitat professional.
- Bon ambient de treball.
- Horari: 14h-22h i Divendres: 13h-21h.
- Salari: 23-28.000€/ Any- Inicials (segons perfil professional).