AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA-COMERCIAL

Pionera empresa manresana precisa incorporar un perfil mixt de gestió Administrativa i Comercial, per responsabilitzar-se de:

  • Recepció i centraleta.
  • Facturació.
  • Recolzament al departament de compres (enviar comandes a proveïdors) i el seguiment corresponent. Compres de material d’oficina.
  • Contacte amb agències de transport per subcontractacions.
  • Gestió de planificació de producció (entrada i seguiment d’ordres de fabricació i envasat).
  • Gestió comercial de telemàrqueting: contacte amb leads professionals, enviament d’ofertes i fer-ne el seguiment corresponent mitjançant el CRM.
  • Altres gestions esporàdiques: gestió de residus, d’EPIS, programació de revisions mèdiques…

*Requisits:

  • Formació de grau mig (administrativa-comercial).
  • Domini office
  • Experiència en atenció al client, recepció i gestió administrativa.
  • Altament valorable amb experiència en entrades d’ordres de fabricació, informes de producció…
  • Pensem en un perfil molt estable, dinàmic, polivalent, ordenat i metòdic, amb alta facilitat comunicativa amb el client i facilitat pel treball en equip.

Oferim:

  • Estabilitat laboral.
  • Bon ambient de treball.
  • Horari intensiu flexible: 8/8’30h-16/16’30h.
  • Sou inicial: 22.000-22.500€/ Any.
Scroll to Top