Pionera empresa manresana precisa incorporar un perfil mixt de gestió Administrativa i Comercial, per responsabilitzar-se de:
- Recepció i centraleta.
- Facturació.
- Recolzament al departament de compres (enviar comandes a proveïdors) i el seguiment corresponent. Compres de material d’oficina.
- Contacte amb agències de transport per subcontractacions.
- Gestió de planificació de producció (entrada i seguiment d’ordres de fabricació i envasat).
- Gestió comercial de telemàrqueting: contacte amb leads professionals, enviament d’ofertes i fer-ne el seguiment corresponent mitjançant el CRM.
- Altres gestions esporàdiques: gestió de residus, d’EPIS, programació de revisions mèdiques…
*Requisits:
- Formació de grau mig (administrativa-comercial).
- Domini office
- Experiència en atenció al client, recepció i gestió administrativa.
- Altament valorable amb experiència en entrades d’ordres de fabricació, informes de producció…
- Pensem en un perfil molt estable, dinàmic, polivalent, ordenat i metòdic, amb alta facilitat comunicativa amb el client i facilitat pel treball en equip.
Oferim:
- Estabilitat laboral.
- Bon ambient de treball.
- Horari intensiu flexible: 8/8’30h-16/16’30h.
- Sou inicial: 22.000-22.500€/ Any.