COORDINADOR/A SUPORT DE MAGATZEM

Empresa industrial del Bages necessita ampliar el departament per assegurar l’eficiència de les operacions diàries de magatzem. En col.laboració amb el Responsable de Magatzem s’ocuparà de les següents tasques:

  • Registre al ERP d’albarans d’entrada de materials.
  • Coordinació i seguiment de comandes.
  • Preparació d’albarans de comandes de sortida i informació a comercial.
  • Coordinació de càrregues i descàrregues segons calendari amb comercial i compres.
  • Optimització d’espai: ajudar en l’organització i la gestió de l’espai d’emmagatzematge per maximitzar l’eficiència i l’accessibilitat dels productes.
  • Control incidències i resolució de problemes: ajudar en la identificació i resolució efectiva d’incidències així com de problemes operatius al magatzem.
  • Gestió d’Inventari: col·laborar en la gestió de l’inventari, amb la planificació d’entrades i sortides de productes i en la realització d’auditories d’inventari regulars.
  • Supervisió del Personal: assistir el Responsable de Magatzem a la supervisió i gestió del personal del magatzem i la formació de nous empleats.
  • Control de Costos: col·laborar en la gestió del pressupost del magatzem i en la cerca de maneres de reduïr els costos operatius.
  • Compliment Normatiu: Assegurar-se que les operacions del magatzem compleixin totes les regulacions de seguretat i qualitat.

*Requisits:

  • CFGS en Transport y Logística (altament valorable).
  • Català i Castellà (parlat i escrit).
  • Experiència en EXCEL i ERP. Coneixements i experiencia en el maneig de PDAs.
  • Coneixements de rotacions de productes de magatzem i ubicacions.
  • Coneixements de les normatives de seguretat i qualitat del magatzem.
  • Experiència en maneig de carretons elevadors.
  • Experiència mínima de 2 anys en funcions similars.
  • Perfils proactius, amb iniciativa, amb capacitat de lideratge i gestió d’equips i amb capacitat d’organització i per resoldre problemes.

8-17h

30.000€/ Any- Inicialment

Scroll to Top