DIGITAL MARKETING MANAGER

Empresa multinacional del Bages, líder en producció i distribució del sector alimentació, necessita un Community Manager.

*Funcions:

  • Desenvolupar una estratègia de continguts alineats amb els objectius a curt i llarg plaç.
  • Coordinació de contingut promocional, de campanyes i marca (concepció idea , desenvolupament gràfic i gestió de canals digitals: web, xarxes socials…creant estratègies en cadascun d’ells).
  • Millorar el desenvolupament i competències de l’equip de comunicació digital, mesurant els principals KPI’s.
  • Creació d’estratègia de contingut adaptada als principals objectius de la marca per millorar la comprensió dels productes i la internacionalització de la marca.
  • Promoure les vendes ecommerce i mantenir la relació amb l’agència media que té la responsabilitat publicitària ecommerce.
  • Mantenir un calendari de contingut que programi els aspectes de creació i entrega de contingut al llarg de l’any.
  • Anàlisis de la competència.

*Requisits:

  • Formació valorable en Màrketing Digital.
  • Anglès avançat parlat i escrit.
  • Coneixements en Canvas, Photoshop,,Wordpress, Mailchimp…
  • Coneixements en SEO i xarxes socials.
  • Experiència mínima de 3 anys com a Gestor/a de Continguts.
  • Candidats creatius, dinàmics, amb iniciativa, habilitat per prendre decisions i promoure canvis i amb dots de lideratge.

Horari partit i 1 dia teletreball.

Sou segons experiència aportada.

Scroll to Top