TRADE MÀRQUETING

Empresa líder en la producció i distribució d’ingredients premium per la gastronomia a nivell mundial, ofereix posició de nova creació i amb projecció professional.

En dependència de Direcció de Màrqueting es responsabilitzarà de l’estratègia go-to-market.

*Funcions:

  • Punt de contacte de distribuïdors i filials a nivell mundial, sobre peticions de contingut i eines per enfortir el focus comercial i proposar un plà per mercat per augmentar les vendes
  • Garantir la correcta execució de l’estratègia de la marca, acompanyant a les Business Units en l’activació.
  • Identificar una estratègia de mostres i eines de vendes per potenciar les fires i els events per tot el món, garantint una correcta distribució en cada mercat.
  • Assegurar el compliment de l’estratègia de màrqueting a tots els punts de contacte de la marca: fires, events, canals digitals…

*Requisits:

  • Formació en ADE, Màrqueting o similar
  • Anglès avançat (parlat i escrit).
  • Francés avançat (parlat i escrit)
  • Mínim 4-5 anys d’experiència en lloc similar, sent altament valorable en sector Food Service.
  • Candidats dinàmics, molt autònoms, amb inciativa, amb capacitat analítica i bones habilitats comunicatives i de treball en equip.
  • Disponibilitat per Viatjar (freqüentment a França).

*Jornada completa flexible.

*Interessant retribució salarial segons perfil aportat.

Scroll to Top