Assessoria Berguedana, amb dècades donant servei als clients, necessita incorporar a l’àrea d’Assegurances, un/a ADMINISTRATIU/VA que assumirà les següents funcions:
- Atenció i assessorament al client.
- Tasques i tràmits administratius amb les assegurances.
- Creació de pressuposts.
- Tramitació administrativa i seguiment de sinistres.
- Comparativa de companyies i control de preus i gestió de millores als preus de les pòlisses dels clients, cotitzacions…
- Renovació de pòlisses.
- Suport polivalent en tasques administratives.
*Requisits:
- Formació a nivell mig/ superior en Administració.
- Domini d’Office.
- Experiència en gestió administrativa, sent altament valorable en sector Assegurances.
- Necessitem un perfil dinàmic, resolutiu, organitzat, amb alta capacitat comunicativa amb el client i en búsqueda d’estabilitat professional.
HORARI: 9-14h i 15’30-19h. Divendres intensiu.
20-24.000€/ Any– Incials (segons perfil i experiència aportada).