ADMINISTRATIU/VA DPT. ASSEGURANCES

Assessoria Berguedana, amb dècades donant servei als clients, necessita incorporar a l’àrea d’Assegurances, un/a ADMINISTRATIU/VA que assumirà les següents funcions:

  • Atenció i assessorament al client.
  • Tasques i tràmits administratius amb les assegurances.
  • Creació de pressuposts.
  • Tramitació administrativa i seguiment de sinistres.
  • Comparativa de companyies i control de preus i gestió de millores als preus de les pòlisses dels clients, cotitzacions…
  • Renovació de pòlisses.
  • Suport polivalent en tasques administratives.

*Requisits:

  • Formació a nivell mig/ superior en Administració.
  • Domini d’Office.
  • Experiència en gestió administrativa, sent altament valorable en sector Assegurances.
  • Necessitem un perfil dinàmic, resolutiu, organitzat, amb alta capacitat comunicativa amb el client i en búsqueda d’estabilitat professional.

HORARI: 9-14h i 15’30-19h. Divendres intensiu.

20-24.000€/ Any– Incials (segons perfil i experiència aportada).

Scroll to Top