KEY ACCOUNT MANAGER (FRONT OFFICE)-EXPORT

Pionera Empresa Sector Tèxtil, emplaçada al Bages, busca un/a KAM que, en dependència de Direcció Comercial, es responsabilitzarà d’expandir les vendes de l’empresa tant en clients actuals com en clients potencials mitjançant la consolidació i captació de nous clients, la identificació d’oportunitats, la negociació d’acords i el màrqueting internacional.

*Funcions:

  • Gestió comercial de les comptes assignades amb accions comercials per complir i incrementar el pressupost de vendes: reunions (presencials i videocall) amb els clients, promoció de productes pel creixement vertical dins del client i presentació de llançament de nous productes i novetats.
  • Anàlisi i seguiment de les vendes, previsions i pressupost.
  • Gestió de la demanda de les comptes assignades i coordinació interna amb Back-office.
  • Vetllar per la rendibibilitat de la seva cartera de clients.
  • Gestió de cobrament (un cop des de finances i back office no s’ha assolit solució).
  • Recerca activa de nous clients a les àrees assignades. Prospecció, investigació i apertura de nous mercats en les àrees assignades.
  • Captar oportunitats de negoci en el mercat (clients i productes).
  • Participar i preparar fires i esdeveniments comercials. Gestió i seguiment dels leads assignats de les fires i esdeveniments.
  • Participar en reunions, conferències i visites relacionades amb clients actuals i/o potencials.
  • Gestió i coordinació de les demandes (comercials, màrqueting…) dels equips comercials externs/ agents assignats.
  • Gestió i seguiment de les sol·licituds comercials que arriben a través de les diferents webs i xarxes socials que seran derivats des de Direcció Comercial.
  • Vetllar per tenir actualitzada els perfils i productes de les plataformes digitals de promoció: RangMe, Wonda i altres.
  • Anàlisis i seguiment de la competència.
  • Reportar CRM. Report mensual de l’evolució dels clients assignats i pla d’acció pel mes següent
  • Donar suport a Direcció Comercial i Màrqueting en les funcions necessàries per a la consecució dels objectius comercials.
  • Participar en la consecució dels objectius de qualitat i els indicadors d’eficàcia de processos afectes a l’àrea.

*Requisits:

  • Formació en ADE, Comerç Internacional, Vendes…
  • Domini idioma Anglès (escrit i parlat). Valorable Francès.
  • Coneixements en l’àrea comercial i formació en negociació i tècniques de venda, en incoterms i gestió aduanera.
  • Coneixements CRM.
  • Mínim 3  anys o més d’experiència  demostrable en posició similar. Valorable experiència en entorns de producció.
  • Busquem perfils dinàmics, amb habilitats de negociació, visió estratègica, capacitat analítica i amb orientació a resultats i captar oportunitats de negoci en el mercat (clients i productes).

*Oferim:

  • Estabilitat professional.
  • Oportunitat de carrera i desenvolupament professional amb plà de carrera.
  • Horari: 9-14h i 15-18h. Divendres 7-15h.
  • Sou: 30.000€ + Variable (negociable segons perfil professional).

Scroll to Top