ADMINISTRATIU/VA DPT. ASSEGURANCES

Assessoria emplaçada a Berga necessita incorporar un/a Administratiu/va per formar part del departament i responsabilitzar-se de les següents funcions:

  • Atenció i assessorament al client.
  • Tasques i tràmits administratius amb les assegurances.
  • Creació de pressuposts.
  • Tramitació administrativa i seguiment de sinistres.
  • Comparativa de companyies i control de preus i gestió de millores als preus de les pòlisses dels clients, cotitzacions.
  • Renovació de pòlisses.
  • Suport polivalent en tasques administratives.

*Requisits:

  • Formació de grau mig o superior.
  • Domini Office.
  • Experiència mínima de 2-3 anys en gestió administrativa en el sector d’Assegurances.
  • Busquem perfils dinàmics, amb bona comunicació pel tracte amb el client, resolutius, organitzats i amb facilitat pel treball en equip.

*Oferim:

  • Estabilitat professional
  • Bon ambient de treball
  • Horari: matí i tarda i Divendres matí.
  • Sou: 21-30.000€/ Any (segons perfil i experiència aportada)
  • Incorporació Immediata
Scroll to Top