Important despatx professional vinculat a empresa del sector de l’Alimentació, propera a Vic, necessita incorporar un/a Administratiu/va pel seu departament d’Exportació, per responsabilitzar-se de les següents tasques:
- Atenció telefònica del departament d’exportació i del correu, resolent dubtes i incidències dels clients.
- Manteniment de la base de dades i CRM.
- Preparació i gestió de documentació pel comerç internacional: Albarans, Packing List, Albarans, CMR, Factures… i gestió de noves comandes.
- Gestió de Certificats Sanitaris Cexgan, Certificats Origen Cambra Comerç, Bill of Landing, DUA, assegurança contenidor…
- Planificació, gestió i coordinació de les càrregues setmanals, tant de camions com de contenidors i dels magatzems externs.
- Gestió i Control d’Estoc.
- Control Inventaris de material.
- Gestió de les formes de pagament d’exportació (remesa exportació, transferència, Carta de Crèdit…).
- Coordinació de diferents departaments interns (compres, producció, logística, administració) i agents externs involucrats en una operació de comerç internacional (bancs, agents transitaris, aduanes, agents d’inspecció).
*Requisits:
- Formació en Comerç Internacional o similar.
- Imprescindible amb ANGLÈS avançat O FRANCÈS avançat (parlat i escrit).
- Domini CRM o similar.
- Valorable amb coneixements en alliberació de contenidors (TELEX, CAD, OBL) i en formes de pagament (remesa exportació, transferència, Carta de Crèdit amb modificacions de clàusules…).
- Experiència de 2 anys en departaments d’exportació (tràmits Aduaners, Incoterms, Logística Internacional Marítima…), molt valorable en Sector Alimentació.
- Perfils proactius, molt organitzats, amb excel.lents habilitats comunicatives pels clients i amb capacitat pel treball en equip.
- Residents a Osona o Bages.
*Oferim:
- Estabilitat Laboral.
- Bon ambient de treball.
- Horari: 8’30h-17h
- 25-26.000€/ Any