BACK OFFICE (30h o 40h/ setmanals)

Empresa del sector Químic, emplaçada al Bages, necessita incorporar al seu equip un/a Back Office que, en dependència a Gerència, es responsabilitzarà de les següents tasques:

  • Gestionar i atendre les consultes i sol·licituds dels clients de manera professional i eficient, tant per telèfon com per correu electrònic.
  • Donar suport a nivell administratiu en gestions comercials: preparació d’ofertes, cotitzacions, pressuposts…
  • Entrada de comandes, albarans, seguiment amb el client, terminis, gestió d’incidències…
  • Customer Service, proporcionant assessorament tècnic bàsic sobre els productes i ajudar els clients a trobar solucions adequades a les seves necessitats.
  • Control stock i generar ordres de compres de material.
  • Coordinar amb l’equip de vendes i el magatzem per a garantir la disponibilitat de productes i el lliurament oportú als clients.
  • Coordinació de transports i gestió de la documentació.
  • Seguiment de Qualitat i millora de processos.
  • Col·laborar amb altres departaments per a resoldre incidències i donar el millor servei al client.
  • Organització, seguiment i avaluació de reunions.

*Requisits:

  • Formacio nivell mig o superior.
  • Domini Office, sent imprescindible EXCEL.
  • Domini idiomes Anglès i Italià.
  • Experiència minima de 2-3 anys en funcions similars com a Back Office en empreses industrials.
  • Busquem perfils altament proactius, amb iniciativa, responsables i altament organitzats, amb capacitat analítica, facilitat comunicativa i de treball en equip.

*Oferim:

  • Estabilitat professional.
  • Bon ambient de treball.
  • Empresa en expansió que ofereix altes possibilitats de projecció professional.
  • Incorporació immediata.
  • Horari a escollir: 7-15h o 8-16h amb possibilitat de 1-2 dies de teletreball (a mig termini). També possibilitat de 6h diàries (8-14h).
  • Sou: 25.000€/ Any (6h)
Scroll to Top