Empresa del sector Químic, emplaçada al Bages, necessita incorporar al seu equip un/a Back Office que, en dependència a Gerència, es responsabilitzarà de les següents tasques:
- Gestionar i atendre les consultes i sol·licituds dels clients de manera professional i eficient, tant per telèfon com per correu electrònic.
- Donar suport a nivell administratiu en gestions comercials: preparació d’ofertes, cotitzacions, pressuposts…
- Entrada de comandes, albarans, seguiment amb el client, terminis, gestió d’incidències…
- Customer Service, proporcionant assessorament tècnic bàsic sobre els productes i ajudar els clients a trobar solucions adequades a les seves necessitats.
- Control stock i generar ordres de compres de material.
- Coordinar amb l’equip de vendes i el magatzem per a garantir la disponibilitat de productes i el lliurament oportú als clients.
- Coordinació de transports i gestió de la documentació.
- Seguiment de Qualitat i millora de processos.
- Col·laborar amb altres departaments per a resoldre incidències i donar el millor servei al client.
- Organització, seguiment i avaluació de reunions.
*Requisits:
- Formacio nivell mig o superior.
- Domini Office, sent imprescindible EXCEL.
- Domini idiomes Anglès i Italià.
- Experiència minima de 2-3 anys en funcions similars com a Back Office en empreses industrials.
- Busquem perfils altament proactius, amb iniciativa, responsables i altament organitzats, amb capacitat analítica, facilitat comunicativa i de treball en equip.
*Oferim:
- Estabilitat professional.
- Bon ambient de treball.
- Empresa en expansió que ofereix altes possibilitats de projecció professional.
- Incorporació immediata.
- Horari a escollir: 7-15h o 8-16h amb possibilitat de 1-2 dies de teletreball (a mig termini). També possibilitat de 6h diàries (8-14h).
- Sou: 25.000€/ Any (6h)