Pionera Empresa Sector Tèxtil, emplaçada al Bages, busca un/a BACK OFFICE EXPORT que, en dependència de Direcció Comercial, portarà la gestió de les comptes de clients assignades, donant assistència al client, resolent incidències per optimitzar els processos comercials.
*Funcions:
- Gestió integral de les comandes d’exportació de la cartera de clients assignada (entrades al sistema, coordinació amb planificació de producció, coordinació de magatzem, negociació del transport, facturació i gestió del cobrament).
- Gestió de la documentació i processos administratius de l’àrea comercial.
- Coordinació del processament i seguiment de comandes dels clients.
- Actualització de la BDD de clients, productes i preus.
- Elaboració d’informes de vendes i anàlisis de dades comercials.
- Resolució d’incidències i Suport en la Postvenda.
- Gestió de contractes i documentació relacionada amb clients i proveïdors.
*Requisits:
- Formació de grau mig o superior en ADE, Comerç Internacional, Finances…
- Valorable amb cursos de gestió de clients/ vendes/ gestió ERP o CRM.
- Imprescindible amb domini d’Anglès (escrit i parlat).
- Valorable altres idiomes.
- Experiència en ERP’s (CRM…).
- Experiència mínima de 2 anys demostrable com a Back Office o suport comercial, molt valorable en Incoterms, gestió aduanera, normatives de comerç internacional…
- Busquem un perfil altament proactiu, amb bona comunicació, capacitat de negociació, organitzat, amb bona planificació, resolutiu i amb facilitat pel treball en equip.
*Oferim:
- Estabilitat professional.
- Desenvolupament professional amb plà de carrera.
- 27-30.000€/ Any- Inicials (segons perfil professional).