BACK OFFICE EXPORT

Pionera Empresa Sector Tèxtil, emplaçada al Bages, busca un/a BACK OFFICE EXPORT que, en dependència de Direcció Comercial, portarà la gestió de les comptes de clients assignades, donant assistència al client, resolent incidències per optimitzar els processos comercials.

*Funcions:

  • Gestió integral de les comandes d’exportació de la cartera de clients assignada (entrades al sistema, coordinació amb planificació de producció, coordinació de magatzem, negociació del transport, facturació i gestió del cobrament).
  • Gestió de la documentació i processos administratius de l’àrea comercial.
  • Coordinació del processament i seguiment de comandes dels clients.
  • Actualització de la BDD de clients, productes i preus.
  • Elaboració d’informes de vendes i anàlisis de dades comercials.
  • Resolució d’incidències i Suport en la Postvenda.
  • Gestió de contractes i documentació relacionada amb clients i proveïdors.

*Requisits:

  • Formació de grau mig o superior en ADE, Comerç Internacional, Finances…
  • Valorable amb cursos de gestió de clients/ vendes/ gestió ERP o CRM.
  • Imprescindible amb domini d’Anglès (escrit i parlat).
  • Valorable altres idiomes.
  • Experiència en ERP’s (CRM…).
  • Experiència mínima de 2 anys demostrable com a Back Office o suport comercial, molt valorable en Incoterms, gestió aduanera, normatives de comerç internacional…
  • Busquem un perfil altament proactiu, amb bona comunicació, capacitat de negociació, organitzat, amb bona planificació, resolutiu i amb facilitat pel treball en equip.

*Oferim:

  • Estabilitat professional.
  • Desenvolupament professional amb plà de carrera.
  • 27-30.000€/ Any- Inicials (segons perfil professional).
Scroll to Top