Important empresa del sector de l’Automatització Industrial, propera a Manresa, necessita incorporar per relleu generacional un/a Cap d’Administració, per responsabilitzar-se de l’operativa integral de l’empresa.
*Funcions:
- Atenció al client telefònica.
- Gestió d’incidències.
- Arxiu
- Recepció de mercaderies.
- Contacte amb agències per les contractacions puntuals de personal.
- Gestió, control i seguiment del control horari.
- Recerca i contractació de serveis pels desplaçaments (hotels, cotxes, vols…) i contacte amb agències.
- Facturació, Comptabilitat i control dels bancs.
- En col.laboració amb el Servei de Prevenció Aliè: manteniment de la documentació de les plataformes, programació de formacions i revisions mèdiques del personal i compra de roba i equips de protecció, gestió de protocols…
*Requisits:
- Formació de grau mig/superior en Administració, Finances…
- Valorable amb coneixements d’Anglès.
- Experiència mínima de 3 anys en tasques administratives, facturació i nocions de comptabilitat.
- Busquem un perfil dinàmic, organitzat, altament resolutiu, amb compromís per les tasques, flexible i amb tolerància al treball sota pressió.
*Oferim:
- Estabilitat professional.
- Bon ambient de treball.
- Formació inicial i continuada.
- Projecció professional.
- Incorporació immediata.
- Incorporació progressiva: De Juny a Octubre 9-13h (Sou: 13.500€/Any) i a partir de Novembre: 7-15h (Sou: 30-32.000€/Any).