CAP D’ADMINISTRACIÓ

Important empresa del sector de l’Automatització Industrial, propera a Manresa, necessita incorporar per relleu generacional un/a Cap d’Administració, per responsabilitzar-se de l’operativa integral de l’empresa.

*Funcions:

  • Atenció al client telefònica.
  • Gestió d’incidències.
  • Arxiu
  • Recepció de mercaderies.
  • Contacte amb agències per les contractacions puntuals de personal.
  • Gestió, control i seguiment del control horari.
  • Recerca i contractació de serveis pels desplaçaments (hotels, cotxes, vols…) i contacte amb agències.
  • Facturació, Comptabilitat i control dels bancs.
  • En col.laboració amb el Servei de Prevenció Aliè: manteniment de la documentació de les plataformes, programació de formacions i revisions mèdiques del personal i compra de roba i equips de protecció, gestió de protocols…

*Requisits:

  • Formació de grau mig/superior en Administració, Finances…
  • Valorable amb coneixements d’Anglès.
  • Experiència mínima de 3 anys en tasques administratives, facturació i nocions de comptabilitat.
  • Busquem un perfil dinàmic, organitzat, altament resolutiu, amb compromís per les tasques, flexible i amb tolerància al treball sota pressió.

*Oferim:

  • Estabilitat professional.
  • Bon ambient de treball.
  • Formació inicial i continuada.
  • Projecció professional.
  • Incorporació immediata.
  • Incorporació progressiva: De Juny a Octubre 9-13h (Sou: 13.500€/Any) i a partir de Novembre: 7-15h (Sou: 30-32.000€/Any).

Scroll to Top