Pionera Empresa Sector Tèxtil, emplaçada al Bages, busca un/a KAM que, en dependència de Direcció Comercial, es responsabilitzarà d’expandir les vendes de l’empresa tant en clients actuals com en clients potencials mitjançant la consolidació i captació de nous clients, la identificació d’oportunitats, la negociació d’acords i el màrqueting internacional.
*Funcions:
- Gestió comercial de les comptes assignades amb accions comercials per complir i incrementar el pressupost de vendes: reunions (presencials i videocall) amb els clients, promoció de productes pel creixement vertical dins del client i presentació de llançament de nous productes i novetats.
- Anàlisi i seguiment de les vendes, previsions i pressupost.
- Gestió de la demanda de les comptes assignades i coordinació interna amb Back-office.
- Vetllar per la rendibibilitat de la seva cartera de clients.
- Gestió de cobrament (un cop des de finances i back office no s’ha assolit solució).
- Recerca activa de nous clients a les àrees assignades. Prospecció, investigació i apertura de nous mercats en les àrees assignades.
- Captar oportunitats de negoci en el mercat (clients i productes).
- Participar i preparar fires i esdeveniments comercials. Gestió i seguiment dels leads assignats de les fires i esdeveniments.
- Participar en reunions, conferències i visites relacionades amb clients actuals i/o potencials.
- Gestió i coordinació de les demandes (comercials, màrqueting…) dels equips comercials externs/ agents assignats.
- Gestió i seguiment de les sol·licituds comercials que arriben a través de les diferents webs i xarxes socials que seran derivats des de Direcció Comercial.
- Vetllar per tenir actualitzada els perfils i productes de les plataformes digitals de promoció: RangMe, Wonda i altres.
- Anàlisis i seguiment de la competència.
- Reportar CRM. Report mensual de l’evolució dels clients assignats i pla d’acció pel mes següent
- Donar suport a Direcció Comercial i Màrqueting en les funcions necessàries per a la consecució dels objectius comercials.
- Participar en la consecució dels objectius de qualitat i els indicadors d’eficàcia de processos afectes a l’àrea.
*Requisits:
- Formació en ADE, Comerç Internacional, Vendes…
- Domini idioma Anglès (escrit i parlat). Valorable Francès.
- Coneixements en l’àrea comercial i formació en negociació i tècniques de venda, en incoterms i gestió aduanera.
- Coneixements CRM.
- Mínim 3 anys o més d’experiència demostrable en posició similar. Valorable experiència en entorns de producció.
- Busquem perfils dinàmics, amb habilitats de negociació, visió estratègica, capacitat analítica i amb orientació a resultats i captar oportunitats de negoci en el mercat (clients i productes).
*Oferim:
- Estabilitat professional.
- Oportunitat de carrera i desenvolupament professional amb plà de carrera.
- Horari: 9-14h i 15-18h. Divendres 7-15h.
- Sou: 30.000€ + Variable (negociable segons perfil professional).