Empresa del Bages, amb alt volum de producció i facturació, líder en el seu sector, busca incorporar al seu equip un/a Tècnic/a Laboral que, en dependència de Gerència, es responsabilitzarà de:
- Atenció i assessorament als treballadors en matèria laboral.
- Gestió de nòmines dels treballadors, assegurant la precisió en els càlculs, deduccions i bonificacions.
- Assegurar el compliment de la normativa laboral i fiscal.
- Gestió completa de contractació. Confecció de contractes (altes/baixes, variacions i finalitzacions).
- Gestió i control de ITs. Gestió directe per SISTEMA RED (sense suport de cap gestoria).
- Tramitacions amb tresoreria.
- Tramitar expedients disciplinaris amb totes les garanties legals.
- Control i gestió de compres i entregues d’EPIS’s i material.
- Gestió de les revisions mèdiques.
- Col.laboració amb PRL.
- Control d’absentisme i gestió del calendari laboral.
- Acollida i benvinguda als nous treballadors.
- Resoldre els conflictes laborals, tant de caràcter individual como col.lectiu, per afavorir la negociació, el diàleg i l’acord entre les parts.
- Recopil.lar documentació en cas d’inspeccions de treball.
*Requisits:
- Formació en Relacions Laborals o similar.
- Coneixements actualitzats en lesgislació laboral.
- Valorable amb experiència en SAGE.
- Experiència mínima de 3 anys en departaments laborals, sent molt valorable en GESTORIES.
- Perfils proactius, detallistes i organitzats, resolutius i amb capacitat de treball autònoma i sota pressió.
*Oferim:
- Estabilitat professional.
- Bon ambient de treball.
- Horari: 8-16h o 8-17h.
- Sou: 26-30.000€/Any (segons experiència aportada).