Empresa del Bages, amb alt volum de producció i facturació, líder en el seu sector, busca reforçar el seu equip amb un/a Tècnic/a Administratiu/va que, en dependència del Responsable del departament, es responsabilitzarà de:
- Suport al departament en tot el necessari.
- Atenció i assessorament als treballadors en matèria laboral.
- Gestió de nòmines dels treballadors, assegurant la precisió en els càlculs, deduccions i bonificacions.
- Gestió de contractes (altes/baixes, variacions i finalitzacions).
- Gestió i control de ITs. Gestió directe per SISTEMA RED (sense suport de cap gestoria).
- Control d’absentisme i gestió del calendari laboral.
- Acollida i benvinguda als nous treballadors.
- Control i gestió de compres i entregues d’EPIS’s i material.
- Gestió de les revisions mèdiques.
- Col.laboració amb PRL.
*Requisits:
- Formació en Relacions Laborals o similar.
- Valorable amb experiència en SAGE.
- Molt valorable amb anglès parlat i escrit.
- Experiència mínima de 2-3 anys en departaments laborals, sent molt valorable en GESTORIES/ ETT.
- Perfils proactius, organitzats, resolutius i amb motivació per formar-se en matèria laboral.
*Oferim:
- Estabilitat professional.
- Bon ambient de treball.
- Horari: 10-18’30h
- Sou: 23-27.000€/Any (segons perfil i experiència aportada).