Empresa del Bages, pionera en el seu sector, necessita ampliar el Dpt. Laboral amb un/a Tècnic/a que es responsabilitzarà de les següents tasques:
- Atenció i assessorament als treballadors en matèria laboral.
- Gestió de nòmines dels treballadors, assegurant la precisió en els càlculs, deduccions i bonificacions.
- Gestió de contractes (altes/baixes, variacions i finalitzacions).
- Gestió i control de ITs. Gestió directe per SISTEMA RED.
- Col.laboració en processos de selecció de personal.
- Control d’absentisme i gestió del calendari laboral.
- Acollida i benvinguda als nous treballadors.
- Gestió de la formació dels treballadors.
- Col.laboració amb PRL: entregues d’EPIS’s i material i gestió de les revisions mèdiques.
- Col.laborar en el Plà digualtat.
- Suport global al departament.
*Requisits:
- Formació en Relacions Laborals, Dret o similar.
- Valorable amb experiència en SAGE.
- Experiència mínima de 6 mesos en departaments laborals, sent molt valorable en empreses petites o assesories.
- Perfils proactius, organitzats, resolutius, polivalents i innovadors per fer propostes de millora, altament motivats per l’àrea Laboral.
*Oferim:
- Estabilitat professional.
- Bon ambient de treball.
- Formació per part de l’empresa.
- Àmplia projecció professional i plà de carrera.
- Horari: 9-14h i 16-19h(possibilitat flexibilitat horària intensiva aguns dies) i Div: matins.
- Sou: 21-24.000€/ Any (amb promoció a curt termini).