Prestigiosa assessoria de Berga, amb important cartera de clients, necessita un/a Tècnic/a per la gestió i l’assessorament laboral dels seus clients. Es responsabilitzarà de:
- Elaboració i gestió de contractacions
- Altes, baixes i modificacions a la Seguretat Social. Sistema RED i SILTRA.
- Elaboració i gestió de nòmines, amb modificacions, variables, liquidacions…
- Càlcul i presentació d’imposts
- Tràmits amb mútues d’accidents
- Assessorament laboral telefònic i presencial als clients
*Requisits:
- Formació en Administració o Relacions Laborals.
- Experiència molt valorable en departaments laborals (empreses finals o ETT’s, gestories…).
- Experiència en gestió administrativa.
- Perfils molt dinàmics, responsables, amb capacitat pel treball en equip i alta motivació per rebre formació en l’àrea Laboral.
*Oferim:
- Estabilitat laboral.
- Bon ambient de treball.
- Formació constant en el departament laboral.
- Projecció professional.
- Horari: 9-14h i 15-18h. Divendres: 7-15h.
- Sou: 22-24.000€/Any (inicials).