ADMINISTRATIU/VA DPT.LABORAL (ASSESSORIA)

Prestigiosa assessoria de Berga, amb important cartera de clients, necessita un/a Tècnic/a per la gestió i l’assessorament laboral dels seus clients. Es responsabilitzarà de:

  • Elaboració i gestió de contractacions
  • Altes, baixes i modificacions a la Seguretat Social. Sistema RED i SILTRA.
  • Elaboració i gestió de nòmines, amb modificacions, variables, liquidacions…
  • Càlcul i presentació d’imposts
  • Tràmits amb mútues d’accidents
  • Assessorament laboral telefònic i presencial als clients

*Requisits:

  • Formació en Administració o Relacions Laborals.
  • Experiència molt valorable en departaments laborals (empreses finals o ETT’s, gestories…).
  • Experiència en gestió administrativa.
  • Perfils molt dinàmics, responsables, amb capacitat pel treball en equip i alta motivació per rebre formació en l’àrea Laboral.

*Oferim:

  • Estabilitat laboral.
  • Bon ambient de treball.
  • Formació constant en el departament laboral.
  • Projecció professional.
  • Horari: 9-14h i 15-18h. Divendres: 7-15h.
  • Sou: 22-24.000€/Any (inicials).
Scroll to Top